pondělí 4. května 2015

Šestnáctý týden

Pondělí, 27. 4.

Ráno jsem si vyjela na kole na (nakupovací) výlet do Albufeiry. Cestou tam jsem se dokonce ani neztratila, to až cestou zpět. Celé jsem to ale pojala jen výletně, po včerejšku jsou nohy ještě zatuhlé, takže jen taková pohodička na vyjetí. Odpoledne už jen práce a taky trochu toho core, toho není nikdy dost.


Úterý, 28. 4.

Ráno jako obvykle jedeme na kole ke krosovému okruhu. Cestou tam říkám jednomu klientovi, že pokud budeme mít štěstí, tak cestou zpět potkáme stádo ovcí a koz. (odbočka v textu - což jsme pak taky potkali...)
Zkouším běh, docela to jde, noha nebolí dokonce ani při rychlejším kiláku, tak jsem ráda. Plavání v oceánu bylo super, žádné velké vlny takže se dalo i plavat a dost jsem si to užívala.



Odpoledne vyrážíme na kratší trasu na kole, jsem v nejpomalejší skupině a docela fest se začne ozývat pravé koleno. Fajn, levá noha bolí při běhu, pravá na kole, jsem komplet na náhradní díly. Když jsem ale lehce posouvala nohu na pedálu tak to trochu pomohlo, zítra ale asi žádné intervaly do kopce nebudou.
Jo, a tu máte ještě ty kozy! :-)






Středa, 29. 4.

Ráno valíme do bazénu. Ve dvanáct se zase scházíme na intervaly do kopce, už cestou tam se ale ozývá pravé koleno, tak to zalamuji v kavárně. Protože mi kamarád poradil, že na bolest kolene pomáhá šlehání kopřivami, tak se cestou do kavárny rozhlížím po okolí jestli náhodou nějaké nepotkám. Žádné tam ale nebyly. Když jsme tak zevlovali v kavárně na zahrádce tak jsem si  všimla, že jich tam roste hodně hned vedle nás. Dokonce jsem i vymyslela jak je pobrat domů - viz foto. A v tu chvíli se zrovna Laura snažila dostat za Georgem do domečku. Ano, někdy je těch aktivit až tolik, že nám z toho lehce hrábne.






Někdy ale vypadáme i normálně :-)












Hned po kole zkouším kratší běh, levá i pravá noha drží a tak nějak to vypadá v pohodě. Při chůzi do schodů se ale ozývá zase to pravé koleno. Po tréninku mám sraz s naší fyzio, která mi láskyplně týrá můj ubohý piriformis jejím loktem, z čehož mám samou radostí slzy v očích. Doma ještě pro sichr zkouším kůru s kopřivami, první šlehnutí člověk trochu váhá, přeci jen je to trochu masakr, ale pak už to ani necítíte.
Večer vyrážíme do restaurace a pak do Irské hospody. Tam (bohužel) chytám slinu na další a další pívo.


Čtvrtek, 30. 4.

Cestu domů z hospody vám snad ani popisovat nebudu, neb se stydím až se červenám jak jsem byla společensky unavená. Bylo mi totiž lehce špatně a viděla jsem záchodovou mísu zblízka. Jo jo, to co se mi stává maximálně jednou za tři roky.
Ráno vstávám abych dostála svým pracovním povinnostem, vypadám ale jako zombie (víc než kdy jindy) a jediným plusem je, že hosté s kterými se loučím mají taky ještě kocovinu. Můj stav se ale během dne vůbec nelepší, záchodovou mísu zblízka vidím ještě jednou odpoledne a pak ještě večer jako bonus abych si to dlouho pamatovala.
Za nechutnosti se omlouvám, ale prostě musíte vědět všechno. Z tohoto taky plyne ponaučení, že když se sportuje, tak se nemá pít...


Pátek, 1. 5.

Ráno plaveme v neoprenech v hotelovém bazénu, je totiž státní svátek, i tady mají svátek práce. Daří se mi plavat trochu něco jiného, než bylo v plánu čímž naštvu trenéra Philipa. Jo, někdy mi dělá problém poslouchat.
Odpoledne vyrážíme na kolo, koleno bolí do kopce, ale po chlazení zmrzlinou už je to v pohodě. Akorát je dneska fakt vedro k padnutí! Musela jsem si dát dva magnéziové pytlíčky aby mi polevily křeče v chodidlech. Teploměr ukazoval 35°C na slunku.


Sobota, 2. 5.

Dneska máme místo nácviku přechodů v depu zase plavání v oceánu. Zatím asi nejlepší ze všech, fakt mě to bavilo, nebyly velké vlny, teplota byla fajne a celkově to bylo takový parádní.
Odpoledne trénink bazénu, tam zkouším další CSS test. Časy se nezlepšují, čas CSS na 100m jo, stejně mě to ale štve.


Neděle, 3. 5.

Monchique! Akorát bez časovky na Foiu. Po příjezdu do Monchique jsem ani nemyslela na to, že bych jela časovku. Koleno se ozývalo cestou nahoru docela dost. Kolo jsem nechala v restauraci a jela jsem nahoru v autě abych cestou udělala nějaké fotky těm co jeli časovku.
Domů jsem to nějak doklepala, ale pak jsem musela poctivě chladit a protahovat. Jen doufám, že to na příští týden už bude lepší. 

Fotek tu z tohoto týdne moc nemáte, polepším se, fakt :-) Tento týden můžete čekat recept jako bonus!

Hodiny za tento týden:

Plavání: 5h
Kolo: 11:30
Běh: 1h
Core: 30min

Celkem: cca 18h

Žádné komentáře:

Okomentovat