pondělí 2. března 2015

Sedmý týden

Pondělí, 23. 2.

Budík v 6:20. Klasicky posouvám čas o deset minut jako každé ráno. Mezitím se mi zdají hrozné noční můry o Tsunami apod. v polospánku si říkám, že je to docela dlouhých deset minut. Když kouknu na mobil znovu tak mě málem omejou... 7:56! Zaspala jsem. To, co se mi stává tak jednou do roka. A zrovna když jsem se měla v 7:20 rozloučit s odjíždějícími hosty. Ráno se několikrát omlouvám za své zaspání, prý je to v pohodě, asi jsem byla unavená. To jo, spala jsem deset hodin. Já sama sebe bych se za to už vyhodila...
V bazénu plaveme zase s tím tempo trainerem, docela už to jde, akorát mě stejně štve že mi do toho plavání pořád někdo kecá (pípá). 
Odpoledne práce a core trénink.

Bazén - 2,5 km



Úterý, 24. 2.

Ráno jedeme na kole ke krosovému okruhu, tam si dávám jen takové lehčí pobíhání. Potom jedeme do kavárny, kde doplňuji sacharidy dvěma Pasteis de Natas. 
Plavání v oceánu bylo super, i když voda byla docela studená, některé vlny ale byly parádní a plavání venku si užívám čím dál tím víc. Pak zkoušíme výběh z vody a zase zpět do vody, jen to svlékání neoprenu musím ještě trénovat, to mi zatím moc rychle nejde. 
Odpoledne jedu jen kratší projížďku na kole, pak si to trochu protahuji do města, protože to jinak bylo až moc krátké. Cestou jedu kolem auta Google street! Tak snad budu někde v mapách taky :-)

Pozdrav z Liberce.


Na recepci na mě čekalo překvápko z Liberce. Decathloňáci moc vám všem děkuju! Zase jsem z toho byla trochu emočně nestabilní :-) Náplasti jsem si přibalila do své lékárničky, jen tak pro sichr. U mě člověk nikdy neví...









Protože jsem doma byla nezvykle brzy, tak jsem se rozhodla si trochu vytunit své cyklo boty. Ráda bych trénovala nazouvání a vyzouvání bot jako všichni tady, k tomu bych ale nesměla mít boty, které mě štvou při každém nazutí. Nové boty jsou samozřejmě taky řešení, ale ty si spíš pořídím doma v ČR než tady. 
Nejsem žádné máslo a tak jsem se rozhodla své staré boty trochu upravit. (aneb mé heslo z dob servisování v Decathlonu: "Co neumím opravit, změním k nepoznání!")

První věc je jazyk, který při nazutí vždycky zaleze kamsi doprčic a já se s tím pak musím obtěžovat...



Vlevo jak to vypadalo předtím, vpravo po úpravě - jedna strana jazyku je našitá k botě. Tahle vychytávka po vyzkoušení v praxi funguje skvěle.












Ještě mi zbývalo vymyslet co s těma přezkama, který se mi pokaždé vyvlečou, rozhodla jsem se tam našít kousky gumiček - aby se to mělo za co zachytit.








sledný efekt vypadá takto. V praxi se mi to ale moc neosvědčilo, do jisté míry to pomáhá, ale přes to kovové očko to proleze i s touhle vychytávkou... 
Na trénování nazutí a vyzutí bot to ale zatím stačí. 


A Popelka je připravená na ples.
Vlastně, Renča je připravená na triatlon.

Plavání - 1 km
Běh - 5.7 km
Kolo - 26.8 km


Středa, 25. 2.

Ráno bazén, sice jen technika, ale zato brutální technika. Já vždycky naivně čekám, že trénink techniky je takové to pomalé šmrdláníčko a pak tam plaveme se svázanými kotníky, packami apod. Ani nevím jak jsem to dneska přežila. Po bazénu vyrážím běhat, akorát můj žaludek to nějak nepobírá a každou chvíli čekám, kdy uvidím svou sváču znovu. 
Večeříme v restauraci, tentokrát jiné než obvykle. Pak je na řadě Irská hospoda, tam hraje moc fajn kapela a tak jsem si tak při druhém Guinnessu říkala, že mi tu je s těmahle lidma moc fajn. A možná teda líp venku na kole než v hospodě...


Bazén - 2.5 km
Běh - 7 km


Čtvrtek, 26. 2.

Příjezdy, odjezdy, pak zase příjezdy, a takhle pořád dokola. Odpoledne trénink core, pak zase odjezdy, pak procvičuji svůj trénink spaní - viz foto dole.

Naučila jsem se tu jednu velmi užitečnou věc.
Usnout všude a v jakékoliv pozici.
Foto: Scott.

Core - 30 minut


Pátek, 27. 2.

Ráno v bazénu zkouším znovu po šesti týdnech CSS test, jestli tam je nějaké zlepšení. U čtyřstovky doufám v čas pod sedm, předtím jsem měla 7:08, to se daří, mám to za 6:37. Dvoustovku jsem taky zlepšila z 3:28 na 3:09 a padesátku překvapivě taky, tam jsem doufala v 43s, no a mám to za 39s! 
(odbočka v textu - Dane, pamatuj na naši sázku... Myslím, že bys měl hodit zadkem a víc plavat!)
Po testech v bazénu jsme vyrazili na VDOT test na dráze, a ten už tak úspěšný nebyl. Ani nevím jak jsem se dokopala k dokončení všech osmi kol, čas je o něco lepší než minule - o 17s, ale žádná sláva to není. V běhu jsou pořád rezervy. 
Odpoledne jdeme na kolo, jen tak lehce a kratší okruh. Po cestě jsem se zakecala s jednou naší klientkou, ta se mě ptala z které části ČR jsem, protože prý byla na jednom závodě, který se jmenoval: "Jizerska something". No jejej, jak je ten svět malý... Pak jsem poznala, že moje konverzační schopnosti v angličtině jsou definitivně lepší, neboť jsme měly konverzaci o historii ČR, politice, aerodynamice kol apod. 

Máme tu hrozné počasí! :-) Foto: Laura.

Bazén - 2,1 km
Běh - 5,4 km
Kolo - 36,7 km


Sobota, 28. 2.

Go karting! Kdybyste stejně jako já nevěděli, co to v angličtině znamená, tak to jsou motokáry. Jak asi všichni moji kamarádi ví, jsem hrozná řidička. Z toho je jasné, že jsem byla vždycky poslední, a ani mi to nijak nevadilo. Jsem ráda, že jsem tam nikoho nezranila, sebe nezabila a nic nerozbila. Navíc ta naše Laura ukázala chlapům, jak mají ženské řídit a všechny tam trumfla...

Nejlepších deset v únoru a Laura jako jediná baba. 





Běh - 6,1 km


Neděle, 29. 2.

Ráno sraz v sedm, už po cestě do Silves mi není moc dobře. Ze Silves mám v plánu jet s druhou skupinou, pak mi moc nepomáhá ani kafe a dva Pasteis de Natas a jde na mě má obvyklá zimnice. Ta je ale (pro mě) normální nahoře v Monchique a ne dole pod kopcem. Nakonec teda poslechnu a ze Silves to obracím domů. Cestou domů jedu spíš na režim: autopilot. Nějaké části cesty si ani nepamatuju, jen jsem se chtěla dostat domů co nejdřív. Doma si dělám mega jídlo a pak se odporoučím se spacákem na lehátko na balkóně, kde dobré dvě hodiny spím. Pak jsem teda ještě víc rozsekaná a unavená než předtím. 
Každopádně to byla dobrá volba jet domů a spát, Foia mi nikam neuteče a další neděli si tam střihnu osobáček.

Kolo - 82 km




Souhrn kilometrů a hodin za tento týden (odpočinkový týden):

Plavání - 8,1 km, 6:30 h
Kolo - 145,5 km, 6:30 h
Běh - 24,2 km, 2:45 h

Celkem: necelých 16 h


Sumář za únor:

Plavání - 23,1 km (nejvíce km/měsíc loni 20)
Kolo - 1068 km (nejvíce km/měsíc loni 523)
Běh - 109 km (tam je ještě co dohánět)

Žádné komentáře:

Okomentovat