pondělí 12. ledna 2015

Erasmus - úvod

Ano, je načase znovu začít psát. V poslední době se toho děje tolik, že to musím nějak ventilovat. Zároveň si užívám toho, že mohu psát text a stejně tak souvisle i myslet. Moje angličtina totiž není tak dobrá, abych mohla mluvit stejně rychle jak myslím. Možná to je ale pozitivum, protože jak řekl můj kamarád Standa: "Tvoje jediná výhoda je, že anglicky neumíš mluvit tak rychle" pak se ještě s dalším kamarádem Danem shodli, že až v Portugalsku zjistí co jsem zač, tak mě pošlou zpět do České republiky.
Doufám, že se to nestane.

Zpět k psaní, budu sem psát co se děje, jak to šlape, co trénuji a prostě tak všechno. V rámci procvičení angličtiny a portugalštiny nebude text jen v češtině, ale budou se tu objevovat věty tak, jak byly řečeny v daném kontextu. Dane, vím že se ti to líbit nebude, ale i vy čtenáři si můžete trochu namáhat mozkové závity. Když já musím celý den :-)

Přiblížení tomu co jsem a kde jsem. Na jihu Portugalska je malé městečko, které se jmenuje Vilamoura, tady bydlíme. Měla jsem to štěstí a povedlo se mi odjet sem do tohoto městečka na pracovní stáž přes Erasmus. Dělám pro společnost, která pořádá tréninkové kempy. Tedy oni sami to nazývají spíše "triathlon holidays", smyslem není se zdrchat na tréninku do zdechnutí, ale užít si trénink, prostředí a vůbec všechno. Pokud se jede na kole ve skupině, tak vždy tempem toho nejpomalejšího, všichni by si to měli užít.

Tak dost keců, jdu sepsat popis prvního týdne...

Žádné komentáře:

Okomentovat